ماسك بلك

تيم ايران پردازه با بهره گيري از تكنولوژي روز آماده ي ارائه ي خدمات به همشهريان و هموطنان در سراسر كشور مي باشد

ماسك بلك

۱۲ بازديد

ماسك بلك

خواص :
لايه بردار بسيار قوي
از بين‌برنده جوش و لك
شفاف ساز و‌سفيد كننده
خنك كننده صورت
رفع چين‌ و چروك‌ و جلوگيري از پيري پوست
تميز كننده منافذ و حذف چربي
از بين‌برنده پوست مرده
شاداب كننده پوست
سفت كننده‌پوست
اسكراپ و تعذيه كننده‌ پوست
رفع جوشهاي ‌سر سياه
نرم كننده و‌مرطوب كننده
از بين‌برنده پوست هاي مرده
داراي ويتامين c
غلظت بالا و‌قدرتي بي‌نظير
مخصوص جوشهاي سرسياه

به طور كلي مي توان ماسك بلك ها را در سه دسته كلي تقسيم بندي كرد:

  1. خانگي
  2. تجاري
  3. بيو

در ماسك بلك  هاي خانگي معمولاً از ماست، عسل و ميوه ها يا سبزيجاتي مانند خيار استفاده مي شود اما اين ماسكها به اندازه ي ماسكهاي تجاري مؤثر نيستند.

ماسكهاي تجاري با فرمولهاي خاص و تركيبات فعال با دوز مشخصي درست شده اند و تهيه آنها در خانه ناممكن است. اين ماسكها متناسب با نياز متقاضيان تقسيم بندي مي شوند و براي مثال، شما مي توانيد براي روشن كردن پوستتان يا شفاف سازي و جوان سازي و رفع چروكهاي آن، ماسك بلك مورد علاقه تان را پيدا كنيد.

عكس خريد ماسك بلك

ماسك بلك نوعي ماسك مي باشد كه با استفاده از آن مي توانيد صورت خود را به صورت كلي پاكسازي نموده و سپس جوش هاي سرسياه اطراف بيني و جوش ها را به كلي از بين مي برد.

در ماسكهاي بيو نيز از روغنهاي گياهي و سيليكون استفاده شده تا پوست را صاف و جوان كند اما تأثير آن در كوتاه مدت ديده نمي شود. ماسك  بلك شما از هر نوعي كه باشد، استفاده صحيح و به موقع از آن، ضامن مؤثر بودن آن خواهدبود. در تقسيم بندي ديگر بايد بگوييم در در بازار ماسك بلك براي انواع پوست‌ها(پوست خشك، چرب، حساس) وجود دارد.

 

انواع ماسك بلك ها

در يك دسته بندي مي توان انواع ماسك بلك صورت  را به صورت زير طبقه بندي كرد

۱) ماسك بلك جامد
 ماسك بلك ها به ژل يا پودر جامد و مايع با خواص متعدد وجود دارند. ماسك بلك هاي جامد را قبل از مصرف بايد حرارت داد. اين ماسك بلك براي رفع چين و چروك پوست مفيد است.( ماسك بلك ضد چين و چروك).

 روش مصرف: ماسك بلك را روي تمام قسمت هاي صورت و گردن به جز اطراف چشم و روي لب پخش نماييد. بعد از چند دقيقه كه ماسك بلك روي صورت خشك شد، آن را به آرامي از روي صورت برداريد.

۲) ماسك بلك پودري
 اين نوع ماسك بلك ها پاك كننده هستند و براي پوست هاي چرب استفاده مي شود. اين نوع ماسك بلك را باآب ميوه يا گلاب مخلوط كنيد تا به  صورت مايع غليظي درآيد.

۳) ماسك بلك ژله اي
 ماسكهاي ژله اي از عصاره ي گياهان تهيه شده و از طريق آب رساني به پوست باعث طراوت آن مي شوند.

۴) ماسك بلك كرم
 اين نوع ماسك بلك ها آب رساننده و تقويتي مي باشند و براي پوست هاي خشك مناسبند.

۵) ماسك بلك مايع
 اين نوع ماسك بلك ها معمولاً تقويتي هستند و براي بعد از ۳۰ سالگي كاربرد دارند. اين ماسك بلك را به پوست ماليده، بگذاريد تا خشك شود و بعد از ۳۰ تا ۳۵ دقيقه آن را كاملاً بشويي

ه طور كلي مي توان ماسك ها را در سه دسته كلي تقسيم بندي كرد: 1_خانگي، 2_تجاري 3_بيو .

در ماسك هاي خانگي معمولاً از ماست، عسل و ميوه ها يا سبزيجاتي مانند خيار استفاده مي شود(براي مطالعه طرز تهيه چند ماسك مفيد و رايج كليك كنيد ) اما اين ماسكها به اندازه ي ماسكهاي تجاري مؤثر نيستند.

ماسكهاي تجاري با فرمولهاي خاص و تركيبات فعال با دوز مشخصي درست شده اند و تهيه آنها در خانه ناممكن است. اين ماسكها متناسب با نياز متقاضيان تقسيم بندي مي شوند و براي مثال، شما مي توانيد براي روشن كردن پوستتان يا شفاف سازي و جوان سازي و رفع چروكهاي آن، ماسك مورد علاقه تان را پيدا كنيد.

در ماسكهاي بيو نيز از روغنهاي گياهي و سيليكون استفاده شده تا پوست را صاف و جوان كند اما تأثير آن در كوتاه مدت ديده نمي شود. ماسك شما از هر نوعي كه باشد، استفاده صحيح و به موقع از آن، ضامن مؤثر بودن آن خواهدبود. در تقسيم بندي ديگر بايد بگوييم در در بازار ماسك براي انواع پوست‌ها(پوست خشك، چرب، حساس) وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.